Informacje

Regulamin sklepu internetowego laru.pl

INFORMACJE OGÓLNE

  1. Właścicielem oraz administratorem sklepu internetowego laru.pl dostępnego pod adresem internetowym: www.laru.pl jest: COBE Sp. z o.o., Rynek 36C, 48-300 NYSA, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia- Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000418088, NIP 8961530513, REGON 021878500, tel. 531 693 344, mail: info@laru.pl
  2. Przedmiotem działalności sklepu internetowego www.laru.pl jest sprzedaż detaliczna biżuterii gotowej i tworzonej na zamówienie oraz zegarków za pośrednictwem sieci Internet oraz w sklepie stacjonarnym.
  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdą właściwe przepisy prawa obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a w szczególności: ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks Cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.), ustawy z dnia 30 maja 2014r o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827) oraz ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.)
  4. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Klienta będącego jednocześnie Konsumentem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks Cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.), przysługujących mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.

 

DEFINICJE

  1. REGULAMIN - niniejszy regulamin
  2. SKLEP - sklep internetowy dostępny pod adresem www.laru.pl
  3. SPRZEDAWCA ? COBE Sp. z o.o., Rynek 36C, 48-300 NYSA, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia- Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000418088, NIP 8961530513, REGON 021878500
  4. KLIENT ? osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, nabywająca Towary za pośrednictwem sklepu internetowego, dostępnego pod adresem www.laru.pl
  5. ZAMÓWIENIE ? złożona przez Klienta za pośrednictwem dostępnego na stronie Sklepu formularza, oferta zawarcia umowy sprzedaży
  6. UŻYTKOWNIK ? każdy podmiot korzystający ze sklepu internetowego
  7. KONTO ? indywidualny panel administracyjny Użytkownika dostępny po dokonaniu rejestracji i zalogowaniu w Sklepie oznaczony loginem i hasłem, służący zawieraniu umów sprzedaży.
  8. REJESTRACJA ? proces polegający na utworzeniu przez Użytkownika Konta w Sklepie
  9. UMOWA SPRZEDAŻY - umowa sprzedaży Towaru zawarta pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem za pośrednictwem sklepu internetowego
  10. TOWAR ? każdy przedmiot sprzedawany za pośrednictwem sklepu internetowego
  11. KONSUMENT ? osoba fizyczna nabywająca produkty za pośrednictwem Sklepu w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową
  12. MIEJSCE WYDANIA TOWARU ? miejsce wskazane przez Klienta w złożonym zamówieniu, pod który ma zostać dostarczony zakupiony przez Klienta Towar z wyłączeniem odbioru osobistego w Sklepie Stacjonarnym Sprzedawcy
  13. MOMENT WYDANIA TOWARU ? moment, w którym Klient lub inna upoważniona do odbioru osoba obejmuje Towar będący przedmiotem zawartej umowy w posiadanie
  14. CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA ? czas, w którym zamówienie złożone przez Klienta powinno zostać skompletowane oraz doręczone na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu. Do czasu realizacji zamówienia nie będą wliczane dni, w których Sklep oczekuje na dokonanie płatności przez Klienta (w przypadku wyboru formy płatności innej niż "za pobraniem").

 

OGÓLNE POSTANOWIENIA

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu, a w szczególności:
    1. warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień na Towary dostępne w ramach Sklepu
    2. tryb, warunki oraz zasady zawierania i wykonywania Umów Sprzedaży za pośrednictwem Sklepu,
    3. tryb, warunki oraz zasady składania reklamacji oraz dokonywania zawrotu towarów,
    4. tryb, warunki oraz zasady odstąpienia od zawartej Umowy Sprzedaży.
  2. Dokonać Zamówienia poprzez Sklep może każda osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych.
  3. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  4. Wszelkie informacje na temat Sklepu, a także kontakt z właścicielem Sklepu możliwy jest poprzez adres e- mail: info@laru.pl oraz telefonicznie pod numerem telefonu 531693344.

 

PRODUKTY

  1. Wszystkie Towary oferowane w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na polski rynek.
  2. Do każdego zakupionego w Sklepie Towaru, w zależność od tworzyw z których został wykonany, Sprzedawca dołączy dokument potwierdzający próbę złota, klasę czystości diamentu lub też inny dokument potwierdzający autentyczność kamienia szlachetnego.
  3. Na życzenie Klienta, umieszczone w treści zamówienia, Sprzedawca może dokonać na Towarze indywidualnego grawerunku. Grawerunek może być wykonany tylko i wyłącznie po akceptacji rozmiaru Towaru przez Klienta. Wykonania grawerunku jest bezpłatne.
  4. W celu prawidłowego korzystania ze Sklepu Użytkownik powinien dysponować sprzętem komputerowym i oprogramowaniem spełniającym następujące, minimalne wymogi: przeglądarka Google Chrome w wersji co najmniej 32.0.1700.76 m, monitor o rozdzielczości minimum 1024x768, włączona obsługa Cookies i Java Script.

 

REJESTRACJA

  1. Rejestracja w Sklepie jest dobrowolna i bezpłatna, i nie jest konieczna aby dokonywać zakupów.
  2. W celu dokonania rejestracji w sklepie Użytkownik powinien wypełnić formularz rejestracji znajdujący się na stronie internetowej Sklepu, podając w nim swoje prawdziwe dane.
  3. Użytkownik w celu pomyślnego przejścia procesu rejestracji zobowiązany jest podać następujące dane:
    • Imię,
    • Nazwisko,
    • Ulica, nr,
    • Kod pocztowy,
    • Miasto,
    • Telefon,
    • E-mail,
    • Hasło,
    • Powtórz hasło.
  4. Oprócz danych wskazanych w ust. 3 powyżej, Użytkownik nie będący konsumentem, zobowiązany jest podać dodatkowo:
    • Nazwę firmy
    • NIP
  5. Po wypełnieniu przez Użytkownika pól formularza rejestracji wymaganymi danymi zostanie utworzone Konto.
  6. W przypadku gdy dane Użytkownika wymagane podczas procesu rejestracji ulegną zmianie, Użytkownik zobowiązany jest do ich aktualizacji w celu doprowadzenia do stanu zgodnego z rzeczywistością.
  7. W sytuacji, gdy dane Użytkownika wymagane podczas procesu rejestracji ulegną zmianie po rozpoczęciu realizacji zamówienia, Użytkownik jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania Sklepu.
  8. Sprzedawca nie odpowiada za jakiekolwiek konsekwencje związane ze zmianą danych Użytkownika jeśli nie został o nich poinformowany lub też został o nich poinformowany po przekazaniu Towaru do wysyłki.
  9. Klient podczas rejestracji ma możliwość opcjonalnego wyrażenia zgody na informowanie go o promocjach i nowościach, wysyłanych na podany przy rejestracji adres mailowy.

 

ZAMÓWIENIA

  1. Klient może składać zamówienia w Sklepie 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu poprzez stronę internetową www.laru.pl.
  2. Sklep prowadzi sprzedaż na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej jak i poza granicami kraju.
  3. Informacje o produktach prezentowane na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego; stanowią zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży.
  4. Złożenie zamówienia stanowi ofertę w rozumieniu kodeksu cywilnego, złożoną Sprzedawcy przez Klienta.
  5. Zgodnie z przepisami prawa do zawarcia umowy dochodzi z chwilą złożenia zgodnego oświadczenia woli przez obie strony, to jest: skutecznego złożenia zamówienia przez Klienta oraz potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sklep.
  6. Zamówienia Towaru w Sklepie można dokonać zarówno przy użyciu zarejestrowanego przez Klienta Konta jak również bez uprzedniej rejestracji.
  7. W celu wyboru Towaru i złożenia zamówienia Klient powinien dodać do "Koszyka" Towar, który zamierza kupić.
  8. Dodanie produktu do "Koszyka" nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia. Towary mogą być dodawane lub usuwane z "Koszyka".
  9. "Koszyk" umożliwia Klientowi zarządzanie zamawianymi Towarami.
  10. Aby sfinalizować zamówienie należy dodać do "Koszyka" wybrane przez siebie Towary, określić rodzaj wysyłki i formę płatności oraz w treści komentarza wskazać dodatkowe uwagi (np. miejsce grawerunku), a następnie wybrać opcję "Zamawiam i płacę" i postępować zgodnie z podanymi wskazówkami. Klient może złożyć zamówienie bez rejestracji  podając w formularzu dane niezbędne do realizacji przez Sprzedawcę zamówienia (imię, nazwisko, adres doręczenia, adres e-mail oraz telefon kontaktowy). Alternatywnie Klient może dokonać zakupów po zalogowaniu się na swoje konto.
  11. Po złożeniu prawidłowego zamówienia, Klient zostanie poinformowany mailowo, na adres wskazany przez Klienta podczas rejestracji lub przy wypełnianiu formularza "zamówienie bez rejestracji", o potwierdzeniu złożenia zamówienia.
  12. Po zaksięgowaniu na koncie bankowym Sprzedającego środków pieniężnych lub otrzymania od PayU potwierdzenia dokonania transakcji Klient zostanie poinformowany mailowo, na adres o którym mowa jest w pkt 11 o potwierdzeniu przyjęcia zamówienia do realizacji. W przypadku wyboru płatności "za pobraniem" Klient zostanie poinformowany o przyjęciu zamówienia do realizacji niezwłocznie po złożeniu zamówienia.
  13. Za chwilę zawarcia umowy uznaje się więc wysłanie do klienta informacji zwrotnej z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji.
  14. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji jest wysyłane do Klienta
    1. w przypadku dokonania płatności przelewem, e-przelewem, kartą kredytową - w chwili zaksięgowania na koncie Sprzedającego środków pieniężnych,
    2. w przypadku dokonania płatności przy użyciu systemu PayU - w chwili otrzymania przez Sprzedającego potwierdzenia dokonania transakcji od PayU,
    3. w przypadku płatności "za pobraniem"- niezwłocznie po złożeniu zamówienia.
  15. Zamówiony Towar dostarczony zostanie na adres wskazany przez Klienta. Klient może również wybrać inny adres dostawy.
  16. Strony zgodnie wyłączają możliwość wycofania lub zmodyfikowania złożonego zamówienia przez Klienta w przypadku towarów wykonywanych na indywidualne zamówienie lub oznaczonych "na zamówienie" w Sklepie.
  17. Realizacja zamówienia złożonego w dni powszednie po godzinie 13.00, oraz w soboty, niedziele i święta rozpoczyna się najbliższego dnia roboczego.
  18. Wszelkie promocje obowiązujące w Sklepie nie łączą się ze sobą. Klient może według swojego wyboru skorzystać z jednej promocji, chyba, że regulamin określonej promocji wyraźnie przewiduje możliwość łącznego korzystania z kilku promocji.

 

SPOSÓB PŁATNOŚCI

  1. Wszystkie ceny podane na stronie www.laru.pl są w złotych polskich i zawierają podatek VAT oraz koszty jednorazowego transportu przesyłką standardową do jednego miejsca wskazanego przez Klienta na terenie Rzeczpospolitej Polskiej za wyjątkiem przesyłki "za pobraniem", wskazanej w ust 2 lit. e oraz przesyłki poza granice Rzeczpospolitej Polskiej.
  2. Klient ma do wyboru następujące formy płatności:
    1. przelew,
    2. e-przelew,
    3. karta kredytowa,
    4. payU,
    5. zapłata przy odbiorze przesyłki od kuriera ("za pobraniem").
  3. Warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji w przypadku wyboru formy płatności innej niż płatność wskazana w ust 2 lit. e jest uprzednie dokonanie płatności za zamówiony Towar.
  4. Klient dokonuje zakupu towaru oraz zamówienia usługi dostawy według cen oraz wysokości kosztów dostawy obowiązujących w chwili złożenia zamówienia.
  5. Koszt przesyłki kurierskiej na terenie Unii Europejskiej wynosi 129 zł z VAT, Koszt przesyłki w przypadku wyboru opcji płatności wskazanej w ust 2 lit. e wynosi 30 zł z VAT.
  6. Brak zapłaty za zamówiony Towar w terminie 10 dni liczonych od dnia złożenia zamówienia, skutkuje anulowaniem zamówienia. Nie wyklucza to możliwości złożenia przez Klienta ponownego zamówienia tego samego Towaru.
  7. Za dzień zapłaty za zamówiony Towar przyjmuje się dzień wpływu należności na konto Sprzedawcy.

 

REALIZACJA DOSTAWY

  1. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczać Towary bez wad.
  2. Dostawa następuje na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu oraz w terminie podanym przy prezentacji Towaru liczonym w dniach roboczych.
  3. Sprzedawca zrealizuje zamówienie w terminie podanym dla danego Towaru w serwisie, w momencie składania zamówienia, liczonym w dniach roboczych od dnia wysłania do Klienta potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji przez Sklep. Jeżeli Klient złożył jednocześnie kilka zamówień na Towary, a ich termin realizacji będzie różny, zostaną one wysłane łącznie po upływie czasu najdłuższego z podanych terminów realizacji.
  4. Doręczenie przesyłki, zawierającej zamówiony Towar, na adres wskazany przez Klienta zostanie zrealizowane w dzień roboczy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD zgodnie z Regulaminem przewoźnika dostępnym na pod adresem https://www.dpd.com.pl/ Sprzedawca może również posłużyć się inną firmą kurierską.
  5. W razie zaistnienia przyczyn uniemożliwiających realizację zamówienia w terminie wskazanym na stronie internetowej Sklepu, Sprzedawca niezwłocznie zawiadomi o nich Klienta podając jednocześnie przewidywany czas realizacji zamówienia. W takim przypadku Klient może wycofać zamówienie.
  6. W przypadku Towarów wykonywanych na zamówienie lub sprowadzanych na zamówienie Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany czasu realizacji zamówienia po wcześniejszym poinformowaniu Klienta telefonicznie lub drogą elektroniczną. W przypadku braku zgody Klienta na zmianę czasu realizacji zamówienia, Klient uprawniony jest do wycofania zamówienia.
  7. W przypadku niedostępności całości lub części Towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia i zwrot całości poniesionych kosztów).
  8. Sprzedający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zamówienia w razie braku możliwości jego realizacji zwracając Klientowi wszystko, co Klient świadczył na rzecz Sprzedającego, chyba, że Klient dokona wyboru innego towaru.
  9. Aktualny status realizacji zamówienia dostępny jest dla zarejestrowanych Klientów po zalogowaniu się na konto, w zakładce "Zamówienia".
  10. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon, lub na życzenie Klienta faktura VAT.
  11. Termin otrzymania zamówienia to termin realizacji zamówienia podany dla danego Towaru+ czas dostawy. W przypadku zlecenia przez Klienta Wykonania indywidualnego grawerunku termin otrzymania zamówienia przez Klienta może ulec wydłużeniu o 3 dni robocze.
  12. Przesyłki zagraniczne są realizowane tylko i wyłącznie poprzez firmę kurierską.
  13. Koszty dostarczenia Towaru, które oprócz ceny za Towar ponosi Klient, są podawane na stronie internetowej Sklepu przy składaniu zamówienia.
  14. Jeżeli Sprzedawca nie może spełnić świadczenia z tego powodu, że Towar nie jest dostępny, niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie trzydziestu dni od złożenia zamówienia, zawiadomi o tym Klienta, który podejmie decyzję o dalszych losach złożonego przez niego zamówienia.
  15. Jeżeli Sprzedawca nie może wykonać świadczenia o właściwościach indywidualnie zamówionych przez Klienta z powodu przejściowej niemożności jego spełnienia, Sprzedawca może, za zgodą Klienta, spełnić świadczenie zastępcze, odpowiadające tej samej jakości i przeznaczeniu oraz za tę samą cenę lub w inny ustalony przez strony sposób lub odstąpić od umowy za zwrotem wszystkich otrzymanych od Klienta środków.
  16. Klient, będący konsumentem, w miarę możliwości powinien dokonać sprawdzenia stanu Towaru po dostarczeniu przesyłki, a w przypadku uszkodzenia przesyłki spisać odpowiedni protokół celem usprawnienia procesu reklamacji. O ewentualnym uszkodzeniu przesyłki Kupujący powinien niezwłocznie poinformować Sprzedawcę.
  17. Klient, który nie jest konsumentem, jest zobowiązany do sprawdzenia stanu Towaru po dostarczeniu przesyłki.. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych w trakcie transportu Klient powinien spisać protokół szkody, celem usprawnienia procesu reklamacji i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą.

 

REKLAMACJE

  1. Klientowi będącemu konsumentem i nabywającemu Towar w celach nie związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą, przysługują uprawnienia wynikające z przepisów ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  2. Reklamacje towarów można złożyć w każdy sposób dopuszczalny przez prawo, np poprzez przesłanie reklamacji na piśmie drogą pocztową na ww. adres pocztowy Sklepu lub drogą mailową na adres info@laru.pl
  3. Zgłoszenie reklamacji może nastąpić m.in. poprzez wypełnienie formularza reklamacji stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
  4. Reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym lub oświadczeniem o składanej reklamacji należy przesłać na własny koszt na adres Sklepu
  5. Sprzedawca w ciągu 14 (czternastu) dni ustosunkuje się do reklamacji Towaru zgłoszonej przez Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania drogą mailową, telefoniczną lub pisemną.
  6. W celu ułatwienia procesu reklamacyjnego, Klient proszony jest o przesłanie Towaru wraz z opisem wady Towaru.
  7. Do przesyłki reklamacyjnej należy załączyć oryginał paragonu lub faktury, otrzymany certyfikat oraz opis wady Towaru.
  8. W przypadku umów zawieranych z Klientami nie będącymi jednocześnie konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona.
  9. W zakresie złożonej przez Klienta reklamacji Towaru, Konsumentowi przysługują następujące uprawnienia:
    1. złożenie oświadczenia o żądaniu obniżenia ceny,
    2. złożenie oświadczenia o odstąpieniu od Umowy,
    3. żądanie wymiany produktu na wolny od wad,
    4. żądanie usunięcia wady.
  10. Konsument jest uprawniony do skorzystania z uprawnienia wskazanego w ust 13 lit. b tylko jeśli stwierdzona wada jest istotna.
  11. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Sprzedający zwróci Klientowi wszelkie koszty związane z reklamacją.
  12. W przypadku uszkodzeń nie podlegających usunięciu na podstawie rękojmi Sprzedawca może dokonać odpłatnej naprawy Towaru po uzyskaniu wcześniejszej zgody Klienta

 

ZWROTY

  1. Zgodnie z art. 27 ust. 1 ustawy o prawach konsumenta Konsument, który zawarł umowę na odległość może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 (czternastu) dni od dnia objęcia zakupionej rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem pocztą elektroniczną na adres: info@laru.pl bądź też listownie na adres: COBE Sp. z o.o., Rynek 36C, 48-300 Nysa. Oświadczenie należy dołączyć do paczki zwrotnej adresowanej na Sklep.
  2. Dla skorzystania z prawa odstąpienia od umowy Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, który stanowi Załącznik nr 2 do Regulaminu lub złożyć to oświadczenie w każdy inny zgodny z przepisami prawa sposób.
  3. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.
  4. Sprzedawca potwierdza Konsumentowi, niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, jego otrzymanie. Potwierdzenie takie wysyłane jest na adres e-mail, podany przy Zamówieniu lub wskazany jako kontaktowy na złożonym oświadczeniu o odstąpieniu od umowy.
  5. Konsument ma obowiązek zwrócić Towar niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy na adres Sklepu.
  6. Konsument zwraca przedmiot lub przedmioty Umowy od której odstąpił na własne ryzyko oraz na własny koszt. Wartość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę 60 zł z VAT
  7. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Sprzedawca zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy.
  8. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie.
  9. Sprzedający uprawniony jest do wstrzymania się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  10. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
  11. Konsument, w przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość na usługi rozpoczęte za zgodą Konsumenta przed upływem terminu odstąpienia od Umowy, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od Umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w Umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.
  12. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
    1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
    2. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
    3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
    5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
    8. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
    9. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    10. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
    11. zawartej w drodze aukcji publicznej;
    12. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
    13. dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
  13.  Zgodnie z uregulowaniem zawartym powyżej w ust 13 lit. c świadczenie wyprodukowane według specyfikacji Konsumenta lub służące jego zindywidualizowanym potrzebom nie podlegają odstąpieniu od Umowy. Towarami takimi są wykonane na indywidualne zamówienie Konsumenta a więc zawierające w szczególności: indywidualne grawery wykonane na zlecenie Konsumenta (np. obrączek, pierścionków) oraz Towarów niewystępujących w standardowej ofercie Sklepu sprowadzanych na specjalne zamówienie Kupującego. Produkty o szczególnych właściwościach, tj. właściwościach określonych przez Konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub wykonane na indywidualne zamówienie Kupującego tj. ściśle związanych z jego osobą nie podlegają zwrotowi.

 

KOREKTA ROZMIARU PIERŚCIONKA

  1. Klientowi, który dokonał zakupu pierścionka w Sklepie przysługuje jednorazowa, darmowa korekta rozmiaru, o ile zostanie ona zgłoszona Sprzedającemu nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania pierścionka.
  2. W celu dokonania korekty rozmiaru pierścionka Klient zobowiązany jest do wcześniejszego poinformowania o tym Sprzedawcy wysyłając informację pod adres info@laru.pl
  3. Informacja, o której mowa jest w ust 2 powinna zawierać wskazanie modelu pierścionka, numeru zamówienia, telefonu kontaktowego, nowego rozmiaru pierścionka, danych na które ma zostać odesłany pierścionek oraz ewentualnego dodatkowego komentarza.
  4. Po zaakceptowaniu przez Sprzedawcę możliwości dokonania korekty rozmiaru, pierścionek powinien zostać odesłany w oryginalnym pudełku zapakowanym w kopertę bąbelkową lub też inny rodzaj paczki uniemożliwiający uszkodzenie pierścionka podczas transportu na adres Sklepu z dopiskiem "LARU".
  5. Klient przesyła pierścionek w celu korekty rozmiaru do siedziby Sprzedawcy na swój koszt i ryzyko.
  6. Koszt przesłania pierścionka po korekcie rozmiaru do Klienta na terenie Rzeczpospolitej Polski pokrywa Sprzedawca.
  7. Czas realizacji korekty rozmiaru pierścionka ustalany będzie każdorazowo indywidualnie z Klientem.
  8. Kolejna korekta rozmiaru pierścionka lub też chęć dokonania korekty zgłoszona po terminie wskazanym w ust 1 będzie podlegała opłacie ustalonej indywidualnie z Klientem.
  9. Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy dokonania korekty rozmiaru pierścionka w przypadku gdyby wiązało się to z możliwością jego uszkodzenia. W takich okolicznościach korekta rozmiaru pierścionka będzie mogła zostać wykonana tylko i wyłącznie na podstawie odrębnej zgody Klienta i na jego ryzyko.

 

PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

  1. Administratorem danych osobowych przekazywanych przez Klienta jest COBE Sp. z o.o., Rynek 36C, 48-300 NYSA, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia- Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000418088, NIP 8961530513, REGON 021878500.
  2. Klient dokonując rejestracji w Sklepie wyraża zgodę na gromadzenie i przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych podanych w formularzu danych osobowych w rozumieniu Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101 poz. 926 z późn. zm.) wyłącznie w celu realizacji umowy sprzedaży.
  3. Klient może również wyrazić zgodę na otrzymywanie od Sprzedawcy informacji o charakterze reklamowym i handlowym, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej (m.in. NEWSLETTER).
  4. Klientowi przysługuje prawo do wglądu do treści podanych danych osobowych oraz ich poprawiania, a także żądania usunięcia danych.

 

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Zmiana treści niniejszego regulaminu może nastąpić po uprzednim poinformowaniu Użytkowników o zakresie przewidywanych zmian nie później niż w terminie 14 dni przed dniem ich wejścia w życie. W przypadku braku akceptacji zmian regulaminu Użytkownikowi przysługuje uprawnienie do likwidacja jego Konta.
  2. Sprzedający informuje Klienta o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji Towarów, m.in. poprzez złożenie przez Klienta po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl).
  3. Zamówienia złożone w trakcie obowiązywania poprzedniej wersji regulaminu będą realizowane zgodnie z jego postanowieniami.
  4. Użytkownicy mogą kontaktować się ze Sprzedawcą w następujący sposób:
    • telefon: 531 693 344
    • poczta elektroniczna na adres: info@laru.pl
    • pisemnie na adres: COBE Sp. z o.o., Rynek 36C, 48-300 Nysa
  5. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem linku zamieszczonego na stronie głównej sklepu internetowego www.laru.pl Regulamin może zostać utrwalony, pozyskany i odtworzony poprzez jego wydrukowanie lub zapisanie go na odpowiednim nośniku danych.
  6. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 16.03.2015 r.

Social Media